معدن سنگ کوارتز دودی
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

این سنگ جزء خانواده های کوارتز است و سختی سنگ کوارتز دودی نزدیک به 7 است که از سختی نسبتا خوبی برخوردار است. 

در بعضی نمونه های این سنگ می توان مواد رادیواکتیو وجود دارد و همچنین این سنگ در سایزهای بزرگ کریستالی یوهدرال شفاف و بدون ناخالصی هم موجود است. 

بلورهایی که در این سنگ وجود دارد این است که به صورت رگه های کوارتز هستند و به شکل توده های ورقه های پگماتیک که از سنگ های آذرین درونی و دگرگونی است که یافت می شود. 

تشخیص سنگ کوارتز دودی بدین شکل است که معمولا دانه های کوارتزی که در این گونه سنگ های گرانیت و در این مدل از  سنگ مشاهده می شود به صورت دودی رنگ است. 

معدن سنگ کوارتز دودی در اکثر نقاط دنیا وجود دارد و اما بیشترین مقداری که از این سنگ در کشور برزیل وجود دارد علاوه بر آن در ماداگاسکار، آمریکا، روسیه، اوکراین، سوئیس وجود دارد. 

خواص سنگ کوارتز دودی 

از جمله خواص این سنگ می توان به این موارد اشاره کرد که بسیار مناسب و مفید برای چاکرای اول است و می تواند به خوبی از فرد محافظت کند. 

همچنین این سنگ می تواند از انرژی های منفی فرد را دور کند و به رویاهای فرد تحقق می بخشد. از جمله خواص سنگ کوارتز دودی این است که به فرد نیروی زیادی می دهد و ضمن اینکه می توان از این سنگ در درمان آفتاب سوختگی استفاده کرد. 

در سایت جواهر می توان این سنگ و دیگر سنگ های طبیعی که کاملا اصلی و معدنی هستند خریداری کنید. 

این سنگ ها در قالب انواع جواهرات مردانه و زنانه وجود دارد که از نقره با کیفیت ساخته شده اند. با اطمینان خاطر می توان این سنگ ها و جواهرات را خریداری کنید و ضمن اینکه تمامی محصولات به همراه شناسنامه بین المللی به خریداران ارائه می شود.

www.javaher.site





:: بازدید از این مطلب : 583
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: